Hye
Harini jumaat,jumaat
Jumaat memang indah sebab besok sabtu,jadi jumaat itu indah sebab besoknya cuti.Banyak lagi benda best jumaat,aku tau kau lagi bijak so share cepat. Bila buka blog je , entri lama yang 28 perkara tentang aku tu tersaji indah depan mata.Tak tukar-tukar.Semua tu tentang aku,korang percaya je lah.Aku kan jujur.Ok perasan cepat blah.

Harini dah 1 april.April Fool,tak layan lah benda-benda ni.Nak prank-prank orang,sekali diri sendiri yang kena.Lagi satu,aku rasa classmate aku memang tak ambil peduli pon pasal april fool ni.Mereka peduli dengan buku je.Haha,

Bulan April,ramai kawan-kawan rapat punya hari kelahiran.Amboi korang,nak lahir dekat-dekat jugak.Penat ar aku nak bagi hadiah ni.Hehe,nak pergi wall ke wall pon penat juga apakah lagi nak cakap Happy birthday tapi kalau mereka bawa kek nanti aku juga ar jadi yang tak malu,.Teruk punya kawan.



p/saku rasa entri ni paling err tak tau nak cakap apa.Perghh,aku dah tak reti nak buat entri dah,tak reti.

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA