Jatuh longkang malu ke ?

lokasi:Depan koperasi
waktu rehat

Aku nampak kawan aku berdiri di tepi longkang.Aku datang , aku pijak penutup longkang

Danggedegang

Aku dengar bunyi kuat,aku lihat aku,aku sedang berdiri di dalam longkang.Aku blur

Aku tengok orang sekeliling blur,aku tengok abang-abang form 5 yang rehat di tepi tercengang,kakak koperasi menoleh ke luar,rakan di sekeliling blur

Aku keluar dari longkang,aku lari ,aku gelak kuat-kuat .aku dengar mereka juga gelak

Perghh perghhh last jatuh longkang darjah 1,sekarang ni form 3 . Memang indah pun harini !

Dekat sekolah lepas jatuh tak malu,tapi tiba-tiba sekarang aku rasa Malu.

Ashamed Pictures, Images and Photos
credit to photobucket

Korang pon pernah jatuh longkang kan,haha,cara cover malu.Bye

4 KOMENGG:

Wani said...

haiyoyo ! bala ni bala

Anisa Hang Tuah said...

haaa..penah je jatuh longkang
jatuh tangga
jatuh katil
duuhh

HonEyBuNNy said...

pernah2 jatuh longkang..malo setahun...heheh...

haasyaa said...

Lolololololololilolilolilolilolilo

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA