Short Update

Hye !

Just a short update.Selamat hari jadi buat belog budak hidung besar . Terima kasih kepada yang datang dan pergi . Tapi aku tau ada sorang yang tak kan pergi dari blog aku ni iaitu si dia klik ada magik.

Terima kasih yang membaca,harap-harap tiada yang terasa
Terima kasih kerana mendalami entri,tak lah terasa saya syok sendiri
Terima kasih kerana menekan butang follower,bila saya tengok follower naik  saya yang over
Terima kasih kerana datang di blog saya yang biasa,kerana bagi saya itu cukup luar biasa

Entri ni bukan sahaja untuk follower,kerana follower datang dan pergi.Apa ingat tak tau,ada je follower yang datang untuk follow lepastu tak pernah singgah lagi blog ni.Tak rasa ke blog ni buat semak je kat dashboard. Kalau kuantiti banyak kualiti tak ada,tak guna ok ! sekarang bukan masa nak emo .

Kepada pembaca,walau di mana jua anda berada,walau siapa anda,anda tetap rock di hati saya ! Terima kasih walau saya tau saya tak ada readers pon ! Bye . Short kan entri ni ,short .

4 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

yeahhh! rock
:)

Unknown said...

betol ke tak ada readers??tukang komen ada jer walau tak ada readers.hehe

Azah Rahaman said...

selamat ari jadi budak belog , hahaha

Far8 budak baik said...

hahaha ponolong nk pi tgk konsert justin bebir tu..
HAHA..baik tgk konsert aku hehe

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA