Apa pulak kena mengena cerita seram dengan lucah - lucah ni

Hye bestpreng bestpreng ku.Aku confirm korang tak baca blog aku sebab korang semua tengah ciumpeluk buku kan.Oh yeah,korang kan pelajar terbilang kan , cuba korang tengok aku selamba je pergi update blog. Series,aku tak boleh jadi macam korang .

Oh yeah,mak aku ajak aku tengok satu cerita seram ni.Dia kata kelakar.So aku layan je lah. Again,aku terkena.Cerita indon hantu kalau tak ada adegan lucah tak sah eh ! Kadang-kadang adegan lucah tu tak yah ada pon tak apa . Huh,,mungkin trademark cerita seram indonesia je = LUCAH . Sikit-skit tak apa lah jugak, ni dah bukan sikit - sikit dah ni .Banyakkk gila . Pakaian jangan kata DARING MAUT punya.

Nasib baik aku tengok dengan mak aku,so tak ada lah dia kata aku melayan cerita-cerita ni . Channel 952,Pocong keliling . Ajak budak underage memang saja cari pasal ! Bila tengok korang akan rasa,apa kena mengena lucah-lucah ni dengan hantu .Tak ada kena mengena pon !

4 KOMENGG:

Anisa Hang Tuah said...

tak suke tgok cite seram..
takutt
ngegehehhe

nanadhoi said...

betul2 mostly citer hantu dari indonesia mesti camtu...
tobat nak tengok

nurARNISYAzukki said...

yeah!aku sokong ! tak kesah la cite hantu or what . tapi movie endon ni mmg sometime lucah gile !!! huh -,- *semput terus

HaNa Hani said...

haha...pasneyh xyah tgk dah cite antu indon
haha
^_^

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA