Baru Mid Year Exam dah macamni ~

Hyeeee !! Fuh fuh , seminggu tak online ? haha,kejaiban apa yang kau dah buat diyanaaaaa ! Well done ~ Huh,sadis tengokk blog sendiri . Perghh,jam-jam ni je rasa macam nak delete semua entri . EMOSI BERKECAMUK TIBA-TIBA.

Tadi exam math dan itu berrmaksud berakhirnya minggu mid year exam yang cunhotgilasangat tu, 23/5-27/5 minggu paling huru hara . Exam okeyy je ! Memang wa sayang sama lu paper . Tak adalah soalan membunuh sampai tengok soalan rasa nak menangis teresak-esak.Kertas paling buat aku redha dengan markah ialah KH,BM,SEJARAH. Aku pon tak faham dengan aku,bukan aku lah ,kawan-kawan sekelas aku jugak . BM blur gila tapi masalahnya kalau BI terrer tak apa gak.Ni tak sama-sama je blur BI,BM . BM susahh gila lah wei tatabahasa . Sudah habis satu minggu mata lebam . Lepastu dekat sekolah semua sibuk tunjuk mata sapa paling comel eyebag nya.Haha

Dah aku tak reti nak blogging dah .Kaku wei . Oheah,besok aku pergi perlis . Yeahh,mencari ketenangan diri ~ Oh tak sebenarnya ada weeding lepastu holidayyy ! Mama,abah boleh tak kita pergi holiday dekat luar negara.Kalau tak boleh nanti dekat perlis orang langkah kaki pergi siam . Huhu,dapat pergi oversea dah tu ! LAME. Bestt gila holiday dengan mata panda,dahi jerawat , muka tak terurus . Heah  ! Oh ! habis exam qada' tidur ,uruskan balik muka . Last,doakan lah aku dapat keputusan yang cemerlang . Bak kata seseorang " aku study sejarah sampai termimpi-mimpi Tunku Abdul rahman,kalau tak dpaat A tak tau lah " . Haha . Jumpa selasa ~

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA