Nak raya dah

So now i am done with my trial . Habis sudah peperiksaan percubaan yang betul - betul cubaan tu . So sekarang boleh main lompat-lompat tanpa memikirkan buku , Hal periksa kita tolak tepi,nanti aku review ler satu satu paper tu . K,sekarang aku jujur aku tak reti nak menulis blog dah , memang something ah sekarang ni . Tak pe aku try .

Aku periksa kali ni dekat-dekat nak raya .So feel dia tak ada,feel lebih kepada buku semata-mata . Kalau tak dengar radio mati lah tak tau selasa ni raya . So dalam periksa tu sempat ah selasa haritu beli 10 kad raya . Aku memang tradisional sikit,layan kad raya lagi .

So tadi baru siap mengarang bagai ah . Tulisan gila ah cakar ayam semacam . Mintak maaf zahir batin biasalah kad raya .Guna kad raya feel dia lebih ok .

And tadi jugak kemas bilik,buku bersepah sepah . Yer,buku aku banyak sangat . Ni baru PMR,mati lah SPM nanti rasanya siap boleh buat perpustakaan . Jadi besok hari last sekolah,lepastu cuti . Aku target raya kali ni seminggu memang aku raya betul betul .Memang bye buku nanti couple balik lepas semimggu .

Cuti kali ni,perghh homework perghh.Cikgu memang macam tau-tau je ,berset set homework . Semua negeri punya trial aku dapat so 1996's negeri lain,watlek k,aku kena jawab korang punya soalan juga .  Arghh, hancus update blog dah tak reti dah nak menulis macammana,ayat jangan kata lah songsang mana.So sorry . Aku dengar lagu rahimah rahim ni weh nak feel update blog tapi tak feel feel pon. Kbai !

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA