SHR MZB pon boleh !

Harini start cuti,so tadi kat sekolah macam biasa ler hari last sekolah nak cuti raya,ada khatam Al-Quran, ceramah dan blabla tanpa duduk di kelas .Aku dengan kawan-kawan aku sentiasa ah biul,satu hari tak gelak mati agaknya.Oh my friends,i love you all like hellcrazysupernovanebuela lorh .See,betapa sayangnya aku dekat diorang.Mereka sangat awesome.Tadi jugak main peluk-peluk cium-cium salam-salam maaf zahir dan batin . Nama je kawan apa ingat tak pernah ke bergaduh,rasa sentap-sentap ni . Sedangkan lidah lagi tergigit apkah lagi suami isteri ononom maksudnya kawan-kawan .

Kan sebelum ni aku ada kata yang aku ni kan masih mengamalkan tradisi menghantar kad raya , Acer,kau cakap berapa ramai budak baya aku yang layan kad raya ni eh,memang perintis tradisi  nenek moyang betul aku ni . #fineakumemangcukupklasik . So aku dengan kawan-kawan aku yang bajet tinggi tu semua ah akan ikut tradisi kad raya ni . Best weh best . Bila tulis kad raya tu ikhlas,bila menulis tu pegang je pen terus tangan tu laju nampak sangat luhur dari hati ada tu sampai menitis - nitis air mata menulis betapa ikhlas nya .

Kau cakap dekat aku ada ke orang yang hantar sms raya menulis seikhlas macam tu . Kalau nak menulis ikhlas macatu sampai 3 mesej pon tak cukup,nak wish pon tak larat sebab panjang sangat so itu dah tak ikhlas namanya tu . Ya,aku cakap aku .Aku sangat malas layan sms,public phone belambak guna lah,bercakap lah pung pang sana sini sebelah pegang gagang sebelah pegang duit syiling . Macam tahun lepas punya raya haji,aku buat tebiat hantar sms SHR MZB dekat kawan aku . Yer,selamat hari raya maaf zahir batin .

K,poget about SHR MZB shortform sangat tu . So point yang nak aku titikberatkan di sini adalah ucaplah dengan seikhlas mungkin sebab kalau tak ikhlas macam mana nak eratkan silaturrahim kalau tak eratkan silaturrahim macam mana nak pupuk perpaduan kalau tak ada perpaduan macam mana nak ada negara yang berdaulat so diyana u can die ah sekarang ni merepek-repak malam - malam buta ni aphal .

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin . Dikesempatan ini aku nak minta maaf kalau sepanjang aku berblog ni telah menyakitkan hati korang . Kalau entri aku ada yang korang rasa tak puas hati ,maaf sangat sebab aku ni agak tak reti lagi dalam menulis entri so macam main langgar je .Maaf jugak lah kalau entri aku semua nya macam merepek plus gila sebab yeah itu diri aku . Me kecik lagi lah,i am just 15 so faham-faham je lah.Tak adalah matang sangat . Yang perlu korang tau,aku tak pernah rasa apa-apa dengan korang sebab pada aku korang terbaik .Blog sangat terbaik . Assalamualaikum .

abang kakak,adik minta maaf #poreberhomei ahkau diyana

Cukup tak tisu buat lap air mata baca entri ni,apa,air hidung pon keluar juga,tahniah ler.Bye

2 KOMENGG:

hamzah ian said...

aku nak mintak maaf kat ko jgk..

haasyaa said...

SHR MZB!!!!!!!!!!!!!!

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA