Fifteen,yeahh ! Give me five

HOMEGEEE tajuk kau childish lagi tak boleh . So saya dah lime belas,kesian kan saya kan orang lain dah limepuluhlime saya baru lime belas *kesat air mata * .Dah kau tak payah nak buat drama swasta kat sini .

Selamat hari jadi ,happy birthday Nur Diyana . Semoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur dan menjadi yang lebih baik.Banyak yang kena berubah weh,perangai kau,emosi kau,batas kau so semoga yang mana kurang boleh lah improve jadi yang lebih baik dan tak lupa jugak Semoga mendapat 8 A dalam PMR.Amin.

Ya Allah,terima kasih kerana memberi kan aku kehidupan yang baik,keluarga yang sangat sangat baik dan penyayang dan kawan-kawan yang sangat memahami. Ya Alah,terangkan lah hatiku,kuatkan semangatku untuk terus belajar dan berikan keputusan yang cemerlang kepadaku dan rakan-rakanku dalam PMR.Amin.

p/s:entri autopublish kan saya dah kata saya sangat busy so doakan saya .
 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA