Welcome september !

Tajuk nak gempak mengalahkan aku update entri ni pada 1 september pukul 1 pagi tapi masalahnya sekarang ni dah tengah bulan dah baru nak buat Welcome september . Yeyer,tau aku slow,tau lah sekarang ni korang dah draft dah entri welcome Oktober,Welcome November sampai ke januari tahun depan . Untunglah korang kan full time blogger . Untunglahhh (baca 5 harkat konon konon aku dalam mood dengki gila ni)

Bulan bulan lain tak adanya aku nak ucap selamat datang . Tak adanya selamat datang march,april.Masuk masuk ke bulan ini.semoga bulan ini lebih ceria hendaknya . September birthday aku kot tu sebab happy . Bulan lain pon oh hai march hai april bye mei bye disember ,tak ada apa yang penting . Hidup berjalan seperti biasa ,

Nak birthday aku dah tapi tak ada feel pon macam tahun - tahun lain.tahun -tahun lepas batak dengan birthday,bila birthday je over bila ingat balik ASDFGHJKL kau ingat kau comel gedik gedik time birthday Diyana so sekarang ni bila orang tergedik gedik secara KETERLALUAN time birthday rasa macam nak suruh je dia blah dari aku . Nak gedik tempat lain . Orang lain pon birthday jugak watlek lah,nak gedik sikit ok lah,yeah,i know it's ur birthday tapi kalau dah over sampai orang pon menyumpah-nyumpah je dalam hati . (bercakap berdasarkan pengalaman sendiri sekian).

Selalunya,It's september ! It's my Birthdayyyyyyy


Tahun ni,oh birthday aku

Mood tak sampai lagi agaknya . Kalau mood dah sampai tu agaknya terjun KB MALL aku lepastu keluar frontpage metro GADIS TERJUN KB MALL KERANA MOOD BIRTHDAY SUDAH SAMPAI . Tak ke bikin ribut malaysia je namanya tu . 


Dulu kan dulu kan aku hantu kek,everyday mesti ajak abah aku pergi beli kek cawan yang seringgit satu tu sekarang ni harapan lah satu seringgit . Then,akan tiup lilin dengan abah sama-sama.Everyday ler sambut birthday tapi sekarang ni tak ada ah hantu kek lagi walaupun kadang-kadang bila masuk kedai kek rasa nak beli 5 slice je but sebelum tu tengok purse,k fine duit tak cukup ambik 1 slice je . Lagipun sedar diri badan mengembang sekarang ni so kek bye kita clash .

Kek comel macam ni nak makan pon tak sampai hati,kalau tak bersemut dah lama dah aku frame but aku tak suka cupcake sekarang ni sebab tak sedap .

Bila tengok DC Cupcake rasa jam jam tu je nak pergi kedai dia beli sebab Ya Allah,comel gila kek kek tu . Aku emo sikit kalau makanan ni dia hias cantik-cantik.Menangis weh nak makan.Tapi kan tapi kan selalunya kalau makanan hias cantik cantik ni tak sedap.Ononom.Tapi tak semestinya lah.


Hai saya kat tengah tengah,yang suka suka hati tak pakai name tag tu .Tadi ada jamuan dekat sekolah so kalau mampu aku update.Selamat hari Malaysia !

1 KOMENGG:

cik sakdi said...

beday kau bile?? eh sama la kite.aku pon suke september. adde lagu lagi. haha


cake aku xbrape suke la sbab dia mahal,, manis lak tu.. krim2 dia aku xsuke. kan dah bebel panjang. haha

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA