PMR FOREVER AWESOMEE

kata ganti nama diri saya aku gua beta semua ada dalam entri ni untuk lebih Umphh,

Sesungguhnya tajuk itu sangat dusta.Tepat pukul 4 tadi dah bunyi dah Pum pam pum pon pim pum memang ah semua benda semua bunyi nak interframe kan . Gua yang dalam dewan yang tak keluar lagi ni bengang je pandang borang OMR sementara menanti pengawas ambik kertas bawak hantar ke lembaga . Lepastu pengawas cakap macam-macam,said tahniah sebab dah habis PMR,so kami budak tahun 96's yang super pobolos (fabolous) ni pon tepuk-tepuk tangan.Terharu ada,gembira ada.Gua cuba jeling-jeling,mana tau ada yang menangis terharu . Bagus tak ada semua muka dah tak sabar-sabar nak blah . Keluar je dewan semua dah yeahh dari yang jadi baik dari bulan 1 terus keluar tanduk weh . Gua tak ada lah,gua agak heartless hanya merai dalam hati sorang-sorang . Memang gaya gamat gila,mercun thunder clap,mercun telur semua diletupkan.Watlek lu PMR je derr,kang hilang jari kang,hilang kaki nak naik apa,naik wilcha ambik result ?

Macam ni ah muka diorang habis periksa tadi

Harini hari last memang emosi aku asdfghjklqwtyuio gila .Balik pon berjalan dengan keadaan yang sadis masuk kereta . Tak sempat mama tanya 'macammana paper,terus aku cakap "Mama,Let's go MCD ! .Memang gaya boss betul . Nak lepas gian nak lepas gian,rindu MCD,rindu maggi.Makan MCD punya fries gaya first time jumpa . Ye lah,dah 1 bulan aku tinggal junk foof,instant food .Everyday makan apa,coklat minda.Tiap2 hari mama pesan,makan apa coklat minda .

So sekarang ni papers semua dah tersimpan rapi di Lembaga,maksud nye dua hutang periksa aku dengan KPM dah habis tinggal SPM je . Sekarang ni banyak hal kena buat,woi buku-buku rujukan tu penuh satu bilik sapa nak boleh datang rumah aku ambik .Lepastu sekarang ni macam awkward bila pukul 8 online,dulu pukul 8 harus pegang buku walaupun tak baca.Sekarang ni bila online pukul 8 rasa macam habis ah aku habis ah aku semua orang study aku je online padahal tak ada nya sapa-sapa study .

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA