Tak exam susah,dah exam lagi susah

Hye hye.just a short update . Anggap je lah ini entri spontan konon-kononnya sepatutnya pos entri ni hari khamis barulah kena dengan spontaneous thursday . Harini baru 1 hari habis PMR,aku rasa macam nak mati dah .Bukan happy nak mati sampai main lompat-lompat,panjat KB MALL nak terjun bunuh diri sebab happy sangat.Tak tak .

Harini cuti yoww sebab PMR still ada lagi harini but paper aku tak ada harini.Harini paper Arab,ya habibi ya maulana,paper kadazan tak silap aku .So sah-sah lah dua papers tu aku tak terlibat kan . First,pagi-pagi memang ah bangun lambat .Qada' tidur ah kononnya,lepas bangun layan TV .Ya Allah,meleleh air mata aku apahal sedih sangat TV dekat malaysia ni.Tak ada langsung cerita yang best kang bila malam kang time aku nak layan Johan Asari dalam Cinta Elysa semua cerita lah nak ditayang . Boring boring boring .So people,life aku lepas PMR ni memang berkisar kepada online,online,online.Dasar lifeless . Lifeless pon boleh .Bila asyik online,online .Kita akan rasa sangat tak best.

Fine,fine mesti korang cakap aku mengada .Bukan mengada tapi tak reti nak bersyukur . Dulu before PMR,tak ada kerja boleh ambik buku baca . Sekarang ? Grr fine fine besok aku nak pergi Popular lah beli buku untuk SPM pulak . Sekarang baru sedar , study tak ada lah suck mana.Sekarang gua dah rindu dia dah .Selamat menghadapi 2 bulan dengan penuh kebosanan Diyana ! Ada sapa-sapa nak susun jadual aku,harini outing ke mana,besok outing ke mana . Sekarang ni kalau kau ajak aku pergi muzium negara ke zoo negara ke aku rela wehh asalkan aku tak mati kebosanan . Byee .

2 KOMENGG:

shahjiehan said...

good luck!

Tiara Fazlin said...

i berkebun tepi rumah kut lepas pmr, haha.. :)

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA