Selena Gomez = Taylor Lautner = Diyana Lautner Gomez

Hi friends ! How are you,i know you miss me ! Heh,me is Selena gomez . Do say Hi to me ! Yeah2,i know aiyem Pretty so shadapp . KBAI kahkah gila barai english Selena gomez

Hai kawan - kawan teman - teman rapat - rapat dekat - dekat . Dah tak payah pejam bukak mata , betullah ni aku update ni betullah ni . Yeah u know memang sangat awesome jadi macam aku seorang penganggur tapi tak reti update blog . Woi bukan salah aku woi , salah jari salah diri yang seolah olah lupa daratan dekat twitter . Dekat twitter sehari tweet 5 ribu pon boleh. Dekat blog nak update 1 entri pon 2 minggu tak siap-siap .

So nak bebel panjang - panjang pon tak guna .Nasi kukus pon dah jadi bubur mekdi letak lada sulah gila sedap . Everyday life aku sama yer bangun pagi gosok gigi mandi mandi pergi sekolah dekat sekolah boring nak mati balik sekolah tidur tidur .K next day ! Sama tak payah nak ulang buat penat je taip . Dan budak-budak sekolah aku pon lepas PMR ni perghh perangai semua bukan main lagi .Dah tak reti datang sekolah .Ye lah aku faham mungkin dah lupa jalan ke sekolah . Aku faham aku faham .

Dan aku rasa aku dan kawan-kawan aku bolehlah menang Anugerah Pelajar Contoh. Lepas PMR kitorang ponteng sehari je . U know u know rasa riak gila kot sekarang aku tak ponteng sekolah . Dan sudah semestinya lah geng-geng yang datang sekolah semua abang-abang skema bawak beg macam letak batu yang memang stok Mark Zuckerbeg,Steve Jobs semua tu . Aku datang sekolah pon sebab u know u know duduk rumah pon cakap dengan dinding,daripada cakap dengan dinding lebih baik cakap dengan Steve Jobs wannabe kan . Nanti boleh kawin dengan pilot ,Eh tak itu gila .

Dannn aku kan mohon asrama penuh kan.So kalau korang nak suruh aku ni berdikari bertukar perangai jadi matang sikit korang doa-doakan lah aku dapat masuk asrama.Aku memang nak gila lah masuk asrama sekarang ni sampai tiap-tiap malam mimpi asrama tu .Kalau tak dapat masuk memang ah memang ah siap kau kementerian.Pftt,emo emo .

My wish ! InsyaAllah tahun depan.


Sekarang memang tak ada kerja godek-godek laptop cari gambar form 1 .Yeah,giniler muka aku form 1 .Jerawat tak ada pon nak kacau-kacau time ni.Muka pon licin je .Now,tengok cermin menjerit ah depan cermin tengok muka sendiri .Haha,nak muka form 3 kau tunggu je lah dalam mimpi kau nanti aku muncul.

 Taylor lautner : Hi baby,i love you.Would u marry me?
Me:I DO I DO I DO I DO I DOOOOOO 

You know semalam taylor lautner proposed i tu pasal lah i agak lama tak update blog,i happy gila . Nanti raya deepavali ni i ikut dia balik US so haritu jugak kitorang nikah so cepatlah jelezz . Haha,sorrylah friends aku punya otak screw dah cabut so anggapjelah yang Taylor Lautner ni memang real boyfriend aku .Jelez ? Janganlah,terima je lah kenyataan dia aku punyaa .K rileks diyana baik kau blah kau dah over gila dah ni . K bye sorry aku punya over sorry entri ni gila semacam .Assalamualaikum .Jangan emo jangan unfollow jangan nak bakar blog aku .

2 KOMENGG:

haasyaa said...

wuwuwuwuwuw sekolah kita wuwuwuwuwuw

cik wanie Lovela (CWL) said...

comenya dia

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA