memori 2011

saya guna aku ! Sorry kepada yang lebih tua . Tak ada niat pon nak kurangajar ke apa k . Ada ngerti ?

Hai budak - budak sekolah semua . Lorhh budak budak sekolah be jelly with me guysss i dah habis sekolahh !!!! You alls semua sabar lah yer ni minggu last kan selamat lah menanam budi dekat sekolah memasing lepastu bolehlah kita online kita jejoget sesama macam i ok ! No cry no cry.

Lorhh bukan main cantik mukadimah aku . Assalamualaikum dan hai semua . Yeay aku dah habis sekolah Yeay dah habis sekolah buat tahun 2011 . Baju baju semua dah bolehlah simpan , dah tak payah nak bangun pagi lagi . Ya Allah , masa sekarang cepat betul berlalu . Aku dah habis form 3 , dah habis . Over , finish dah sesi persekolahan 2011 .Haha ni buat aku nak bukak sejarah ni .

Tahun ni memang indah . Series walaupon dengan pressure PMR bagai sebenarnya tak ada lah teruk mana . So kepada adik-adik ni nak pesan ni janganlah stress sangat yer , kena pandai kawal tekanan tu . Semua orang nak 8A / 9 A .Semua orang nak tapi janganlah fikirkan sangat benda tu .Apa yang penting korang belajar je dengan penuh cool lagi comel okay ! Study watlek study watpeace tapi jangan ah sampai melampau kau tak fikir langsung pasal PMR ,asyik online je .

Habis dah tingkatan 3 . Nanti masuk tingkatan 4 , yada yada tingkatan 5 SPM ,masuk matrik masuk U (InsyaAllah) kerja , kahwin , beranak pinak ,dan so on .Dah tak payah fikir benda ke depan ,sekarang ni hadapi je life sekarang dengan penuh tenang .

Aku suka sekolah aku sayang sekolah series ok fine fine now label lah aku budak skema . Series aku suka sekolah aku teruja sebab sekolah aku best . Kau tau tak benda apa yang buat best tu . Yer , KAWAN . 5huruf . K-A-W-A-N . Kalau kat sekolah ni tanpa kawan ibarat Paris tanpa Eiffel Tower . Lol hyperbola kan peribahasa aku ! Bila ada kawan hati rasa semangat . Bila hati semangat,makin meningkat semangat untuk belajar . Bila belajar dengan semangat result kita pon ramai-ramai agak gempak . (HAHA NAK JUGAK TUNJUK DIRI TU RAJIN BELAJAR PADAHALLL !! )


WE COOL ENOUGH ~
These loves are for our ..... crushes(pon bolehh) ! kan hahasya ?

Aku dapat hamper weii . Ehem ehem saya ingin mengucapkan bebanyak terima kasih kepada group 5 yang bertungkus lumus bermain congkak bersama saya sehingga saya dapat memperolehi hamper ini . Sayangi congkak sayangi diri anda !
Cikguu ku yang paling comel lagi baik hati yelah guru kelas siapa kan kalau tak kelas 3 budi *batuk berdarah*
Bila lagi wehh korang kita nak berpiknik di tepi parking kereta macam ni weh . Bila Bila Bila ?

Kami wakil kumpulan nasyid Jujur ingin mengucapkan Selamat Bercutii ! Jangan main mercun dan ingatlah orang yang tersayang . Sekian
I LOVE YOU SCHOOL LIKE A LOVE SONG BABY
(SAYA SAYANG AWAK SEKOLAH MACAM LAGU BAYI)
*nyanyi melodi lagu selena gomez*

Wehh kawan especially 3 budi's 2011 . Kita dah habis form 3 dah kan . Series memang terbaik gila kan tahun ni .Tahun depan dah form 4 . Semua mesti pindah SBP,MRSM,TEKNIK . Dan kita akan berpisah tak apalah untuk masa depan kita jugak kan . Aku nak korang tau yang aku sayangg aku happy sangat dapat sekelas dengan korang .Aku dapat melalui zaman ni dengan korang . Apa yang penting aku tak nak hubungan kita putus di tengah jalan . Gunakan FB tu sebaik mungkin,rajin-rajin lah mengconnect-connect ok ! Dan ini paling pentingg aku nak jumpa korang 10 tahun akan datang . Aku nak tengok muka korang 10 tahun akan datang . Loh mesti masa tu ada yang dah beranak pinak kan ,mesti time tu semua muka dah tak berhingus dah kan ! Yeahh2, 10 tahun akan datang , Ingat !

Dah lah malas nak taip bebanyak nanti keluar air mata jantan aku , so budak - budak budi's cepat ah belanja aku mcFlurry Oreo satu aku dah buat entri ni . Kepada pembaca series,zaman sekolah memang terbaikk,cepatlah jelezz . Haha . K lah bye semua ! Ciaooo

5 KOMENGG:

kajaharuna said...

oho... adik ber PMR rupa nye.. good luck bebeh :)

Cik Puan Kocik said...

semuga result kencang hebatlah dik!!!

look before you leap said...

hehe..wala wala..syiokkknye dah abih pmr..best lahh kan..jgn lupe solat hajat...doakan pemeriksa ketas tuh murah hati bagi markah..msih adde masa lgi tuk doa k. adik.:) semoga berjaya..:)pmr seronok sgt..

Aleen Aiden said...

haik,da start cuti?aa jelesnye...sker lettew boleh relaks2 dah kat rumah.hee :)

amna said...

bila result nak kua?
harap2 straight A's :) amin..

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA