Semangat yang something .

Hai cuti dah cukup seminggu eh tak seminggu lah dah 9 hari tapi homework separuh pon tak siap lagi . Pakej holiday kononnya yang diberikan.Pakej holiday youu ohnanananana holiday package pon pepaling bagilah percutian 3 hari 2 malam ke pulau pangkor ke pulau redang ke .Ok cut the crap .Tajuk entri pon apa kena mengena entah.


Like seriously i did nothing during this holiday .Awal2 cuti dulu rajin jugak selak buku buat homework ,awal2 cuti sekarang perghhh tiap-tiap hari macam ular makan tidur makan tidur gemukkan badan say byebye to homework .Ouchh teruk gila sedangkan aku rasa semua schoolmates aku dah siapkan segala homework manakala aku hahahaha teruk gila pemalas gila dasar anak gajah .

Dengan folio kimia yang baru sampai glass & ceramics . Kadang-kadang semangat aku ni lain macam sikit .Ye lah sebagai perintis BASIS ( my school ) .First batch katakan kenalah tunjuk yang terbaik buat adik-adik ,kena lah bawa nama yang baik ,memperkenalkan nama BASIS .Tapi itu semua hanya omong kosong,bila kemalasan bermaharajalela ,homework pon aku pandang sebelah mata je . 


Pengetua sekolah aku sangat hebat tapi masalah nya anak murid dia ( tunjuk diri sendiri ) sangat bururk perangai . Lebih mementingkan tidur dari homework .K sangat keji .Bye

Picture- Ex-Saser .

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA