Salam Aidilfitri

Ehem ehem cubaan suara one two three hmmmm k suara ok dah boleh nyanyi lagu raya "selamat aidilfitri kepada saudara serta saudari setahun hanya sekali saya reti update blog sendiri "lalalala k hilang tempoh .Ermm last update puasa ke berapa lepastu update balik time raya puasa hmm nanti next update raya haji lepastu deepavali lepastu raya cina .K jejaga semua time tu je aku update k dah memang blog terbiar .

Rakan-rakan semua benda bawah ni untuk anda .Saya tahu dah raya ke7 kan tapi kan masih raya lagi ,selamat hari raya semuaaa abaikan muka berminyak sebab makan lemang,soto,nasi impit,kambing panggang (kau tengok banyak mana aku makan tu baru raya pertama) tapi pointkan dekat tulisan warna kuning tu .Perghh kemain aku dah pandai buat kad raya digital guna gambar sendiri .Kehkeh dah maju .


Raya tahun ni macam biasa,rasa teruja sebelum raya macam kanak-kanak tapi bila raya rasa tak best pon .Jadi konklusinya raya tahun ni tak best mana sebab my liver is not feeling well lol liver acts as a checkpoint which control the amount .Hahahaha k diam ilmu bio tu .Liver is hati kan yeayy raya saya tak best sangat sebab hati saya sakit .Yer saya tau macam orang tua nak rasa sakit sakit hati ni tapi awak apa tau hati saya kan saya juga manusia biasa ~.Ehh emo tetiba .
With le pretty cousins .You seeee i am the tallest yaww and i am the youngest too among them hmm baby tu anak saudara k oh nooo i dah jadi makcik .Japp budak yang pakai tudung biru tu darjah 6 so aku bukan paling muda.Backspace i am the youngest tu .
One happy family at home lalala eh jap i nak family barber .
Nenek saya hebat ,dia sorang je perghh tengok cucu cucu dia kemain ramai perghh nenek hebat*usap bahu nenek*

Walaupon pergi ke mana-mana orang asyik kata dekat mama "Eh dah besar yer anak awak",orang asyik tanya hmm sekarang ni study kat U mana (HAHA apahal aku baru 16 kot),orang asyik tanya bila nak kahwin (hmm ni tak menahan ),orang asyik tanya macam-macam lek ah lek korang pon kena kan i know .Tapi duit raya still dapat lagi.Weeee,walaupun muka macam bukan budak sekolah,hai saya masih sekolah lagi.Duit raya tahun ni pon tak ada feeling nak kira,hmm semua tak ada mood .Walaupon mood beraya tidak di tahap yang maksima,tapi tahap raya mak aku boleh kata tahap mencecah gunung kinabalu,perghh non stop raya sampai raya ke6 hmm ni kejap lagi nak pergi open house lagi ni .

Ok awak semua.Byee raya deepavali nanti saya update lagi .Selamat hari raya lagiiii .

p/s:Takyah pelik lah aku memang pelik kejap guna saya,kejap aku,kejap i

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA