Sudah 16 !

Heyhey its 29sept,yesterday was 28sept and taraa i already 16 .Hmmm k cakap melayu melayu .Pada pagi yang hening ini saya ingin mengucapkan selamat hari jadi buat saya tapi semalam lah .Ok happy birthday to me.Semoga semua impian tercapai terutamanya untuk impian nak periksa lagi 2minggu ni iaitu kurangkan tidur lebihkan belajar.Itu impian terbesar sekarang .

Terima kasih kepada semua terutamanya kawan-kawan aku yang bersengkang mata buat kad sebesar 4 kertas mahjong dekat tepi tangga pukul 1pagi .Korang dah kenapa sweet sangat nak kena lempang ke apa hah aku terharu tau tak .Ok first prank bangun pagi pagi badan dah penuh dengan bedak ok memang tak lawak weh dengan rambut semua dah macam nenek tua .Terima kasih kepada dormmate tercinta .Masuk kelas pulak kena halau ok jadilah orang terbiar duduk kelas lain .Sekali masuk kelas taraaa


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 
-
-
-
-
-
-




Memang kad tak boleh besar lagi kan dengan lagu happy birthday semua .Pergi perhimpunan orang nyanyi lagi hahaha memang hari mencapub harini .Masuk kelas kad besar ni terpampang sampai balik .Time rehat orang belanja ,Wei gila heaven macamni memang aku nak birthday hari hari lah kan .Dan sebelum balik masa aku nak tanggalkan kad ni diorang nyanyi lagi 3 lagu .Perghh tetiba ada penampilan khas one direction pulak ,tapi bukan yang betul-betul punya classmate aku je .Sesungguhnya wahai classmate 4Razi ku,terima kasih sebab buat aku happy .Terharu tau tak tapi aku kan macho tak kan nak nangis .LOL

We created a lot of memories together,had fun together,cried together
i love 4razi .The Best class ever~



Dan tetiba jengjeng my family boleh pulak buat suprise bagi bunga ni .Pergi pejabat ambik bunga masuk kelas semua dah macam wuuu wuuu boyfriend bagi hahaha dah kenapa .Thanks mama,abah,ammar dan adik for this bunga .Dan Alhamdulillah kerana aku masih diberi peluang untuk hidup lagi dan semoga kehidupan aku akan menjadi lebih baik dari segi semua aspek .Amin.

Once again,terima kasih buat yang terlibat .Thanks for making my day ~

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA