Tulus dari hati #1

Hai semua saya tahu sudah lama saya tidak menjenguk blog ini dan saya tahu tak ada siapa yang baca dah tapi saya tahu Nizan Elma mesti baca sebab dia peminat saya *gelak bajet diva* hmmm hai Nizan .Ok sekarang ni saya tengah taip cerita baru lah ni sambil berlatar belakangkan lagu Mine kelas kan saya dengar lagu Taylor Swift,do you remember we were sitting there by there water oh ok ternyanyi pulak .

Eh awak saya ada benda nak cerita ni tau tak seksa nak taip cerita ni sebab huruf H kat keyboard saya adik saya dah cabut so macam susah gila nak taip H kena tekan banyak kali .Eh kena cerita ke hahaha lantak ah malas nak backspace .

Try to find me and you'll get a free kick from me

Ok awak awak sekalian saya cuba untuk meluangkan sebanyak masa saya untuk mengupdate entri dekat blog ni berkongsi kehidupan remaja 16 tahun omg i am 16 sepanjang cuti ini .Doakan saya tidak menjadi hangat hangat tahi ayam .Serious talk,i try my best to be rajin everyday write something in this blog like i used to .Gila tak rindu zaman dulu ,blogging is fun but now dah ramai blogger blogger yang aktif dah tak aktif blog like me lerr hahaha bajet hot tu Diyana .

So wassup me now? Hey saya sihat walafiat,makin gemuk berkat makan breakfast,lunch,dinner lepastu minum petang tak ada sebab bawak pergi supper tu sebab supper makan banyak lepastu saya makin gemuk .Blame DM ,blame DM .Berkat Dewan Makan maka berjayalah melahirkan Nur Diyana yang mempunyai 2 biji bola di pipinya hoi pipi berpau .Duduk asrama makan banyak like seriously i love to eat sebab best dah tak ada kerja tv tak ada internet tak ada so benda yang best untuk dibuat adalah makan .

Jemput semua,jemput

Result ? Ok result form 4 pon dah keluar dan sangat sangat sangat .... .Frust like seriously masa dapat result gila punya frust terus tak pergi lunch padahal lauk ayam time tu,kawan sembang pon diam je terus pergi public phone mengadu dekat Mama,mama yang naikkan semangat lepastu tiba2 lapar pergi kantin makan roti dengar ipod dengan sore eyes .Silly Diyana.Fikir balik,nak frust sangat pon nak guna.Its all my effort and i deserve that .Forget about that and keep focussing for next year .

Best duduk asrama ? You should try live at hostel and naaaa you'll feel the feelings . Best to the max lah kan .Asrama taught me many things .Not only the feeling makan maggi perghh maggi sedap gila tapi life dekat sana ajar kita untuk menjadi lebih matang,untuk hadapi kehidupan yang sebenar lagi2 untuk budak gedik macam aku ni hahaha bagus duduk asrama dah tau dah perangai orang macammana .Duduk asrama,drama tu perkara biasa lah.Sampai satu tahap dah boring dah nak ambik popcorn tengok sebab banyak sangat drama .

Dah cukup sesi greet and meet dengan selena gomez,i dah penat hmmm backspace sorry bajet artis haha but that's just me.Oh ok everyone sorry untuk kebajetan,kegedikan ni lah padahnya dah lama tak tulis entri sekali dapat lepas gian omg gedik gila .Ehh jap dah pukul 11.17 nak light's off seh nanti pengawas singa marah.Kbye dan assalamualaikum.

0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA