Random 2012

Hai semua ok ini memang entri main taip luah dari hati .Besok dah 1 januari besok dah new year besok kena balik asrama .Ya Allah,aku tak tau apa jadi dengan aku tapiii yang pasti aku tak nak balik besok .Sekarang ni aku macam banyak gila negative things dalam otak dan aku tak nak balik asrama .Sumpah jiwa kacau boleh meraung .

Aku tak tau kenapa aku jadi macamni,aku harap nanti dah sampai asrama aku tak meraung . Sumpah aku tak ready nak hadapi 2013 .Tak nak SPM .Aku sekarang macam paranoid gila tentang spm sampai aku tak nak masuk 2013 sebab aku takut masa nanti macam cepat sangat berlalu tiba2 dah spm dan aku tak ready .SPM is really killing me .Told ya,aku tak pernah rasa takut + tak ready macamni bila masuk new year .I hope everything will gonna be ok .Ok ok ok positive positive .SPM je kan hahaha JE ermmm pengsan pengsan .

Ni nak tipu yang aku memang gila gila nak nangis ni apahal hati tisu sangat ni seh ermmm nanti dah balik asrama tak boleh tengok zain handsome lol dalam setia hujung nyawa amar asyraf tu macam handsome bolehlah haha afiq muiz pon handsome ehh sejak bila artis malaysia banyak handsome ni .

Oklah nak tulis pasal 2012 pon tak ada mood jiwa kacau nak nangis bawah bantal haha emosi .Ni aku letak gambar2 sepanjang 2012 je lah k .
 

     

Ini time biology orang lain bedah katak kami bedah ikan keli ohk maksud aku siang,ikan keli sekor siang sampai 4 orang over tak over tu pon tak mati-mati.

 Time sukan bulan 6 !! Ok memang semangat gila conteng muka bagai and my house won .Yeay Uranium forever juara,go biru go !!
 Meja aku dekat kelas ni boleh kata meja paling berseni .Perghh cerita dia berconteng like seriously aku suka conteng2 atas pembalut plastik jadi macam doodles lepastu tukar pembalut baru .Tu siap ada tulis syahmi pendek ok tu tengah mereng.
 Ini time lepas tarawih nak pergi morih .Time tu diorang semua "weh ambik gambar weh nanti boleh buat kad raya hantar kat FB".Cehh ada kad raya digital weh.

 Ini dekat medan ! Datang wedding bestfriend abah kahwin ikut adat indonesia ok wedding dia macam open house.Tak tipu .
 Leggo legoland ~ Lepas turun terus ambik gambar ok naik benda ni tak pening langsung saya hebat
 Dann cuti ni berat badan aku telah naik macam gila gila dan yerr menjadi gemuk seperti di atas.Balik asrama kena jogging 5round ni .

Ok memang holiday aku kali ni meman aku tak post dalam blog sebab malas harhar sorreh lagi sebab entah macam tak mampu je ok so this holiday i went to indonesia and singapore ,truly asia so holiday biasa2 tak best mana pon ohk tak payah cerita .

Ehem2 rasanya dah tak ada orang baca blog ni tau ok i just want to wish happy new years to everyone .Dah 2013 umur semakin tua,perut semakin membuncit saya dah gemuk ok merepek .Semoga tahun 2013 membawa sesuatu dalam hidup anda .Azam aku hmm nak belajar sampai habis spm baru aku fikir azam yang sebenar k sekarang ni fikir nak spm je kot kot .


Dan saya dengan semangatnya memakai tudung sekolah padahal tak ikhlas mengucapkan selamat kembali ke pangkal jalan budak-budak sekolah semua .Martabatkan bahasa melayu ok oh tiba2 .Assalamualaikum.


0 KOMENGG:

 
DIYANAasri2011
EDITED BY DIYANA